تأکید سرپرست بانک دی بر لزوم عدم دریافت مدارک غیرضروری از مشتریان در شعب

سرپرست بانک دی بر لزوم تسهیل امور مشتریان در شعب و حذف سازوکار‌های غیرضروری از فرایند‌های اداری تأکید کرد.

به گزارش سیماصنعت، علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در بازدید از شعبه سهروردی با بیان اینکه با توسعه بانکداری دیجیتال، دریافت کپی مدارک هویتی از مشتریان غیرضروری است اظهار کرد: کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های مشتریان، نقش مهمی در افزایش رضایتمندی آن‌ها از خدمات بانک دارد.

وی همچنین بازاریابی منطقه‌ای با استفاده از آموزش‌های مرتبط با این حوزه را از مهم‌ترین الزامات شعب دانست و خاطر نشان کرد: جذب مشتریان ارزی و ریالی جدید در کنار پرستاری از مشتریان کنونی، می‌تواند سرعت حرکت بانک در جهت رسیدن به اهداف بلندمدت را بیشتر کند.

در جریان این دیدار که جلیل بی‌نظیر، سرپرست معاونت شعب، و جمعی از مدیران ارشد بانک در آن حضور داشتند، قیطاسی با کارکنان و مشتریان حاضر در شعبه نیز گفتگو کرد.

انتهای پیام

 

بانک دی – تسهیل امور مشتریان