محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم که با حضور مدیران و همکاران اداره کل روابط‌عمومی و خانواده‌های آنها نیز همراه بود، به تبیین نقش و اهمیت روابط‌عمومی در معرفی دقیق موفقیت‌ها و تلاش‌های انجام شده و چهره واقعی و اثرگذار بانک در اقتصاد کشور و همچنین پاسداری از ارزش‌های فرهنگ سازمانی بانک صادرات ایران پرداخت و از زحمات همکاران پیشکسوت و فعلی بانک در این اداره کل تشکر کرد.

او با تشریح موفقیت‌های تیم مدیریتی جدید در افزایش سرمایه بانک، ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات بانک و کسب جایگاه برتر در زمینه منابع، به تشریح چشم‌انداز مسیر بانک پرداخت و خواستار استفاده از تجربیات تمامی پیشکسوتان روابط‌عمومی در معرفی توفیقات به دست آمده و ارتقای جایگاه و برند بانک در جامعه شد.

احمد کمالی مقدم نیز در سخنانی تغییرات سریع در فرآیندهای بانکداری از جمله نقش و جایگاه محصولات روزآمد و  نرم‌افزارهای بانکی در اقناع و جذب مخاطبان و مشتریان را مورد توجه قرار داد و خواستار تلاش بیش از پیش همکاران برای معرفی محصولات و دستاوردهای بانک شد.

احمد کمالی مقدم از جمله مدیران تحول‌گرا، محبوب و دارای مقبولیت سازمانی در ارکان ستادی بانک صادرات ایران بود که نقش مهمی در مدت تقریبا ۵ سال سابقه حرفه‌ای خود طی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ در سمت‌ معاونت و ریاست اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران بر عهده داشت و منشاء تحولات و اقدامات مهمی در این اداره کل بوده است.

انتهای پیام

 

بانک صادرات – روابط عمومی