×
اکنون
کانال سیما صنعت در آپارات

  • کد خبر: 12095
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
  • احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی به دنبال داشت.

    تغییر ساعت کاری نتیجه مثبتی داشت
  • به گزارش تجارت‌نیوز، احمد وحیدی صبح پنج شنبه در بدو ورود به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های ناتمام ملی در این استان بررسی می‌شود و برای توسعه و پیشرفت این طرح‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

    وزیر کشور تصریح کرد: آخرین شرایط سیل اخیر در خراسان شمالی از موضوع‌های دیگری است که در سفر به این استان بررسی می‌شود و تنگناها و کمبودها را مورد تحلیل قرار می‌دهیم و برنامه‌های لازم را برای پیشرفت اجرا خواهیم کرد.

    وی در خصوص میزان بازدهی کاهش ساعات کاری ادارات نیز افزود: این تصمیم به صورت کارشناسی و توسط وزارت نیرو برای کاهش مصرف انرژی گرفته شده و ارزیابی آن تاکنون مثبت اعلام شده است.

    وحیدی گفت: هدف اصلی این کار مدیریت مصرف انرژی بوده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه