به گزارش سیماصنعت، این سود فقط از محل فروش دو خودروسازی سایپا و ایران خودرو است و سایر خودروسازان محاسبه نشده است.

انتهای پیام








براساس محاسبات، دلالان و واسطههای خودرو فقط امسال 359 هزار میلیارد تومان از محل فروش خودرو ناشی از قیمت کارخانه و بازار آزاد سود خواهند کرد.
به گزارش سیماصنعت، این سود فقط از محل فروش دو خودروسازی سایپا و ایران خودرو است و سایر خودروسازان محاسبه نشده است.

انتهای پیام