×
اکنون
کانال سیما صنعت در آپارات

  • کد خبر: 7433
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • وزیر نیرو گفت: قبض آب و برق افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف رایگان خواهد شد.

    آب و برق مجانی ؟!
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علی‌اکبر محرابیان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاح نیروگاه بیوگاز تصفیه‌خانه جنوب تهران، افزود: سال گذشته این موضوع منوط به رعایت الگوی کم‌مصرفی مشمول رایگان شدن بودند.

    وی ادامه داد: اما امسال رعایت الگو توسط این افراد قبض آب و برق آنها کاملاً رایگان خواهد شد.

    وزیر نیرو ادامه داد: قانون ۱۴۰۲ در باره تعرفه آب و برق حکمی دارد که بر مبنای آن باید آیین‌نامه‌ای به دولت ارسال می‌شد.

    محرابیان گفت: آیین‌نامه آب و برق تقدیم دولت شده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه