قیطاسی افزایش کیفیت خدمات و نوآوری در ارائه خدمت به مشتریان و جامعه هدف را از الزامات رضایتمندی مشتریان دانست و تصریح کرد: باید با نیازسنجی صحیح و الگوبرداری از سایر بانکها روشهای ارائه انواع خدمات غیرحضوری به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران را توسعه دهیم.
وی همچنین عملکرد شعب در ارائه تسهیلات تکلیفی در سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: شعب بانک دی در سال گذشته کمترین میزان صف انتظار در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را داشتند که این روند باید در سال جاری نیز، در کنار اهتمام به پرداخت تسهیلات جهش مسکن، ادامه یابد.
سرپرست بانک دی با اشاره به عملکرد این بانک در وصول مطالبات گفت: امروز وصول مطالبات اولویت اول شعب است و لازمه حفظ روند مطلوب بانک در وصول مطالبات این است که پروندههای قضایی به صورت روزانه توسط شعب پیگیری شود.
وی افزود: همچنین شعب میبایست با تمرکز بر جذب سپردههای ارزان قیمت، بازاریابی مشتریان ارزشمند، وصول تسهیلات معوق و مدیریت هزینهها در مسیر سودآوری گام بردارند.
قیطاسی در پایان ضمن تأکید بر لزوم رعایت آراستگی سازمانی در شعب و ستاد، ایجاد وحدت رویه در دریافت مدارک مورد نیاز از مشتری و حذف کپی مدارک غیرضروری و ترویج طرحهای بانک مانند طرح باران در شعب گفت: اختیاراتی که به روسای شعب اعطا شده است باید به درستی در بازاریابی و ارائه تسهیلات اعتباری، صدور ضمانتنامه و … با رعایت بهداشت اعتباری و کاستن از ریسک بانک به کار گرفته شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست بهزاد روشن، مدیر امور شعب، اسماعیل افتخاری، رییس اداره امور شعب تهران و البرز به ارائه گزارشی از عملکرد شعب در حوزه جذب و تخصیص منابع، وصول مطالبات و … پرداختند.
انتهای پیام
بانک دی – وصول مطالبات