به گزارش سیما صنعت ،یوتیوب در بیانیهای اعلام کرده که ترندهای امروزی دیگر یکسان و عمومی نیستند. برخلاف گذشته، حالا علایق کاربران بهشدت متنوع و شخصیسازیشده است. به همین دلیل، نمایش یک فهرست یکسان از ترندها برای همه کاربران، دیگر معنای سابق را ندارد.
بهجای تب ترندینگ، یوتیوب تمرکزش را بر دستهبندیهای هوشمند و موضوعی میگذارد، از جمله:
-
موزیکویدیوهای ترند هفته
-
پادکستهای محبوب کاربران
-
تریلرها و پیشنمایش فیلمهای روز
-
محتواهای پرمخاطب در ژانرهای خاص
یوتیوب میگوید این تغییر باعث میشود نمایش محتواهای محبوب دقیقتر، پویاتر و سازگارتر با علایق واقعی کاربران باشد.
این تغییر طی هفتههای آینده بهصورت تدریجی اعمال خواهد شد.
انتهای پیام