به گسترش سیماصنعت، سپاسدار مدیر عامل شرکت بانیان امید (مجری برگزاری نمایشگاه) درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاهها دو هدف بازاریابی یعنی محل و ترویج را یکجا محقق می کنند، نمایشگاههای موفق برای پیشرفت یکدوره بلوغ ۱۰ تا ۱۵ ساله را باید طی کنند.
وی افزود نمایشگاه نفت در بیست و هشتمین دوره برگزاری تبدیل به یک ثروت و دستاورد بزرگ برای کشور در حوزه صنعت شده است. همچنین خاطر نشان کرد باید از این دستاورد به خوبی حفاظت و مراقبت کرد.
پورمشکی مدیر توسعه بازار شرکت ایزوایکو نیز در این نمایشگاه به گفت: نمایشگاه نفت و گاز همواره جزو نمایشگاه هایی بوده که فرصت مناسبی را برای شرکت فعال در این حوزه فراهم می کرده است.
وی افزود: نمایشگاه امسال با استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفته است.
ابراهیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایرسا نیز در این نمایشگاه به … اظهار کرد: ماموریت ایرسا در ایران تحقیق، توسعه و پیشرفت علم است و هر سال تلاش کرده ایم یک محصول جدید را در نمایشگاه نفت و گاز طراحی و رونمایی کنیم.
محمدرضا چگینی مدیر لجستیک و منابع انسانی شرکت تدبیر و فن آسیا هم درخصوص این نمایشگاه به … عنوان کرد: نمایشگاه امسال به لحاظ سطح کمی و کیفی پیشرفت چشمگیری نسبت به سال های قبل داشته است. همچنین پویایی زیادی در میان حاضرین در نمایشگاه دیده شد.
حسن زواری مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی بدر شرق به … گفت: شاهد حضور پر شور شرکت ها و همینطور بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال بودیم و امیدواریم بهره کافی از این حضور ببریم.
علی یوسفی مدیر برندینگ نفت سپاهان هم در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: معاونت تحقیق و توسعه نفت سپاهان به صورت قوی تر و با بودجه مناسب تر اقدام به فعالیت خواهد کرد. همچنین مرکز نوآوری شرکت نیز راه اندازی خواهد شد که از استارت آپ های حوزه نفت، گاز و به ویژه روانکار حمایت بیشتری صورت گیرد.
شرکت بانیان امید – شرکت ایزوایکو – شرکت ایرسا- شرکت تدبیرو فن آسیا – نفت سپاهان ازجمله شرکتهایی بودند که در این نمایشگاه حضور دفعالی اشتند.
انتهای پیام