به گزارش سیما صنعت ،این مدل میتواند با دسترسی به سوابق جستجوی قبلی کاربران، پاسخهای متناسبتری ارائه دهد. این دسترسی تنها با رضایت کاربر امکانپذیر است و در صورت عدم تمایل، میتوان آن را غیرفعال کرد.
فعالسازی این ویژگی کاملاً به انتخاب کاربر بستگی دارد و در هر زمان قابل مدیریت و تغییر است. با تحلیل جستجوهای گذشته، جمینای میتواند در زمینههایی مانند محصولات مشاهدهشده یا موضوعات مورد علاقه کاربر، پاسخهای دقیقتر و مرتبطتری ارائه دهد.
این پیشرفت نشاندهنده تلاش گوگل برای افزایش کارایی و شخصیسازی در تعاملات کاربران با هوش مصنوعی است.
انتهای پیام