www.simasanaat.com

تقدیر معاون رفاه وزارت کار از رویکرد ذوب آهن اصفهان در تولید محصولات ارزش افزا

علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ضمن بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان شامل انواع ریل و تیرآهن بال پهن گفت: ذوب آهن اصفهان در دوره جدید با رویکرد دور اندیشانه، برنامه تحولی بسیار خوبی را برای تولید محصولات ارزش افزا تعریف کرده که قابل تحسین است.

به گزارش سیماصنعت، عسگریان ادامه داد: سبد متنوع ریلی ذوب آهن اصفهان نشان دهنده گرید برتر تولید فولاد در این مجتمع عظیم صنعتی است و افتخاری بزرگ برای ایرانیان محسوب می شود.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای تولیدی این شرکت گفت: در نمایشگاه توانمندی‌های ذوب آهن اصفهان، سبد متنوع محصولات این مجتمع عظیم صنعتی شامل انواع ریل، تیرآهن بال پهن، ورق سازه های فولادی و … در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه شد و ایشان از عزم و اراده تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی برای تحقق شعار” ما می توانیم” بسیار خشنود شدند.

وی افزود: سال گذشته برای ذوب آهن اصفهان، سال اصلاح ساختار مالی بود و امسال نیز تولید اقتصادی را با جدیت تمام دنبال می کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: این مجتمع عظیم صنعتی پیشران توسعه در راه آهن سراسری، متروی کلان شهرها و طرح نهضت ملی مسکن محسوب می شود.

انتهای پیام

 

ذوب آهن اصفهان – محصولات ارزش افزا