www.simasanaat.com

شبکه TON تلگرام امکان پرداخت با تتر را فراهم کرد

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند از طریق سیستم بلاکچین «شبکه باز» (TON) در این سرویس پیام‌رسان، ارسال پول از طریق استیبل‌کوین تتر (USDT) داشته باشند. استیبل‌کوین‌ها درحال تبدیل‌شدن به یک جایگزین محبوب‌تر برای ارزهای فیات هستند و افرادی که به دنبال خریدو‌فروش ارزهای دیجیتال هستند، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

پروژه TON تلگرام اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند از طریق این شبکه باز، برای دیگران USDT – یک استیبل‌کوین تتر – ارسال کنند.

نحوه انتقال استیبل‌کوین USDT با شبکه بلاکچین TON تلگرام

طبق توضیحاتی که در وبلاگ TON قرار گرفته است، برای انجام این کار، کاربران ابتدا باید به بات Wallet تلگرام بروند که از طریق نوار جستجوی اپلیکیشن می‌توان آن را پیدا کرد. سپس از طریق این بات باید یک کیف‌پول برای خود ایجاد کنند.

سپس کاربران می‌توانند USDT خریداری کنند و با انتخاب توکن تتر (Tether) به‌عنوان گزینه پرداخت، برای سایر کاربران پول ارسال کنند. با این شرایط، می‌توان انتظار داشت که کوین USDT تتر محبوب‌تر از قبل شود.

هزینه انجام تراکنش‌ها در شبکه بلاکچین TON

نکته قابل‌توجه دیگری که به آن اشاره شده، هزینه پایین این تراکنش‌ها است. در این پست نوشته شده:

«تیم توسعه هسته TON قرارداد هوشمند تتر را به‌گونه‌ای بهینه کرده که از هر تراکنش دیگری سه برابر ارزان‌تر باشد. تراکنش USDT بین دو کاربر فقط با ۰.۰۱۴۵ TON (حدود ۰.۱۰ دلار) انجام می‌شود که در مقایسه با سایر ژتون‌ها ۶۶ درصد کمتر است.»

USDT که با نام تتر نیز شناخته می‌شود، با بیش از ۸۵ میلیارد دلار حجم معامله روزانه و ارزش کل بازار ۱۰۶ میلیارد دلاری، پراستفاده‌ترین و شناخته‌شده‌ترین استیبل‌کوین است. توکن USDT به صورت ۱ به ۱ با USD مرتبط است و کاملاً توسط ذخایر دلاری پشتیبانی می‌شود. این ارتباط ۱ به ۱ باعث می‌شود تا USDT ارزش پایداری داشته باشد و آن را از سایر ارزهای دیجیتال پرنوسان‌تر متمایز می‌کند.

USDT معمولاً برای مواردی ازجمله کاهش ریسک نوسان قیمت ارزهای دیجیتال، تراکنش‌های روزمره و پرداخت‌های برون‌مرزی کاربرد دارد.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو