www.simasanaat.com

پرداخت با تتر در شبکه TON تلگرام ممکن شد

کاربران پیام رسان تلگرام از این پس می‌توانند با شبکه TON تلگرام، برای دیگران، استیبل کوین تتر (USDT) انتقال دهند.

به گزارش گجت نیوز ، TON مخفف عبارت “The Open Network” یا شبکه آزاد است و به بلاکچین Layer-1 طراحی شده توسط تلگرام اطلاق می‌شود. کاربران تلگرام اکنون می‌توانند از طریق سیستم بلاکچین TON در این سرویس پیام رسان، ارسال پول از طریق استیبل‌کوین تتر (USDT) داشته باشند. استیبل‌کوین‌ها در حال تبدیل شدن به یک جایگزین محبوب‌تر برای ارزهای فیات هستند و افرادی که ارزهای دیجیتال خریدو‌فروش می‌کنند، می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند.

انتقال USDT با شبکه TON تلگرام

شبکه TON تلگرام

بر اساس توضیحاتی که در وبلاگ TON قرار گرفته است، برای انجام این کار، کاربران ابتدا باید به بات Wallet تلگرام بروند که از طریق نوار جستجوی اپلیکیشن می‌توان آن را پیدا کرد. سپس از طریق این بات باید یک کیف پول برای خود ایجاد کنند. سپس کاربران می‌توانند USDT خریداری کنند و با انتخاب توکن تتر (Tether) به‌عنوان گزینه پرداخت، برای سایر کاربران پول ارسال نمایند. با این شرایط، می‌توان انتظار داشت که کوین USDT تتر محبوب‌تر از قبل شود.

کارمزد تراکنش‌ها در شبکه بلاکچین TON

طبق اعلام تیم توسعه هسته TON، قرارداد هوشمند تتر به‌گونه‌ای بهینه شده است که از هر تراکنش دیگری سه برابر ارزان‌تر باشد. تراکنش USDT بین دو کاربر فقط با ۰.۰۱۴۵ TON (حدود ۰.۱۰ دلار) انجام می‌شود که در مقایسه با سایر ژتون‌ها ۶۶ درصد کمتر است.

USDT که با نام تتر نیز شناخته می‌شود، با بیش از ۸۵ میلیارد دلار حجم معامله روزانه و ارزش کل بازار ۱۰۶ میلیارد دلاری، پراستفاده‌ترین و شناخته‌شده‌ترین استیبل‌کوین است. توکن USDT به‌صورت یک‌به‌یک با USD مرتبط است و کاملا توسط ذخایر دلاری پشتیبانی می‌شود. این ارتباط یک‌به‌یک باعث می‌شود که USDT ارزش پایداری داشته باشد و آن را از سایر ارزهای دیجیتال پرنوسان‌تر متمایز می‌کند. USDT معمولا برای مواردی از جمله کاهش ریسک نوسان قیمت ارزهای دیجیتال، تراکنش‌های روزمره و پرداخت‌های برون‌مرزی کاربرد دارد.

Toncoin یک کوین مشروع با اهداف قانونی است و ایده‌های امیدوارکننده‌ای در پشت این پروژه وجود دارد که ابزارها و خدمات بسیار مفیدی را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهند. TON پتانسیل خوبی در بازار رمزارزها دارد. توانایی آن در مقیاس‌پذیری در حین حفظ ساختار غیر متمرکز و کارمزدهای بسیار پایین در تراکنش‌ها، باعث استحکام بخشیدن به جایگاه آن شده است. اما ذکر این نکته نیز مهم است که صنعت کریپتوکارنسی مدام در حال تغییر بوده و به یک سرمایه‌گذاری پر ریسک تبدیل شده است.

انتهای پیام